zondag 15 augustus 2010

20 Muziek


Leuke site last.fm. ik heb er rondgekeken. Ik werd niet blij toen ik zag dat bij het 23 dingen account Dire Straits het meest beluisterd is. Als ik nou erg niet goed van word.......
Maar goed smaken verschillen en dat is dan wel erg mooi van last.fm: Wat staat er veel op en je komt weer van het ene in het andere. Helaas doen we niet meer zoveel met muziek bij de bibliotheek Veluwezoom. We hebben bijna geen cd's meer en dan komen er ook geen vragen meer op dit gebied. Het zou mooi zijn om tegen een klant te kunnen zeggen. Bedoelde u dit muziekje ....

1 opmerking:

Geertje zei

Dag Alberdine,
Ook al zul je Last.fm niet voor je werk gebruiken, dan misschien toch wel privé.
Je schiet lekker op, je hoeft nog maar drie dingen meer!
Groet, Geertje

PS Ik heb je updates bij ding 15 gezien en er nog een reactie bij gezet.