woensdag 25 augustus 2010

22 Bibliotheek 2.0

Op advies van Mieke Hendriks heb ik mij dit ding geconcentreerd op het artikel over de bibliotheek Vlissingen omdat het duidelijk en praktisch was. ook mij sprak dit artikel aan. Vlissingen wil zich concentreren op romanadvies. Daar zie ik ook veel mogelijkheden voor. Library Thing, Dizzie en de sociale bibliotheekcatalogi zijn uitstekend te gebruiken.

Ik wil graag in de slotbijeenkomst van deze cursus met mijn collega's praten over de mogelijkheden die het Web 2.0 de bibliotheek Veluwezoom heeft te bieden

Ik heb mij ook aangemeld bij de Bibliotheek 2.0 Ning. Wie weet kan ik op deze manier ook nog wat zaken uitwisselen met collega's

1 opmerking:

23dingen zei

Dag Alberdine,
Wat een goed idee om (bijvoorbeeld vanuit de dingen uit het artikel van Vlissingen) met je collega's te praten over de mogelijkheden voor Veluwezoom. (Al denk ik niet dat de slotbijeenkomst van 23dingen daar een goed moment voor is). Ik ben toch ook nog wel benieuwd, nu je de cursus hebt gedaan en dit artikel hebt gelezen, naar wat je zelf mee neemt naar zo'n bijeenkomst? Wat zie je zelf als mogelijkheden voor jullie bibliotheek?
Groet, Iris