woensdag 25 augustus 2010

23 Evaluatie

Ding 23 het einde is inzicht,
Veel geleerd in de afgelopen periode. De opzet van de 23 dingen is leuk en het heeft mij op een gestructureerde manier kennis laten maken met een aantal zaken die het label (tag) web 2.0 hebben. Zeker nieuwe ontdekkingen gedaan en oude bekende verder ontdekt. Ik ben geinspireerd om mij zelf verder te ontwikkelen op het web. Op tafel liggen weer knipsels uit de krant ter inspiratie.
Uit de Volkskrant heb ik twee stukjes gehaald. Een gaat over een website waar schrijver hun schrijfstijl kunnen laten analyseren. Met welke grote schrijver kun je zelf vergelijken. I Write Like. Hoe web 2.0 kan een website zijn.

Mijn grootste ontdekking van de 23 dingen was toch wel Delicous. Ik vind dit een hele handige toepassing die ik absoluut in de toekomst ga gebruiken. Ook heb ik voor het eerst kennis gemaakt met World Cat en deze catalogus vind ik ook heel erg handig

Grappig is dat ik mij behoorlijk veel op het internet begeef maar als ik het echt moet zoals voor deze cursus ik toch moeite heb om alles af te maken. Wat dat betreft is er niet veel veranderd sinds ik op de middelbare school heb gezeten

De 23 dingen was voor mij een start voor een nieuwe ontdekkingen Op naar
Ding 24 E-reader, Ding 25 I-pad Ding 26 I-phone Ding 27 Aps downloaden enz. enz. enz.

Maar nu tijd voor een boek !


5 opmerkingen:

Liesbeth Bakker zei

gefeliciteerd, ook de eindstreep gehaald.
Het lijkt me een goed idee om na afloop met elkaar te bekijken wat we nu verder gaan doen met de dingen in de bibliotheek. Het zou zonde zijn om het te laten liggen.
groetjes,
Liesbeth

Liesbeth Bakker zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tante Constance zei

Je bent er. Gefeliciteerd.

23dingen zei

Dag Alberdine,
Wat leuk dat je weer geinspireerd bent om meer te doen met web2.0 dingen en door krantenartikelen. (Ook leuk om te weten dat ik schrijf als h.p. lovecraft, hoewel ik toch echt geen horrorverhalen schrijf). Maar toch ben ik nog benieuwd naar het antwoord op de vragen die horen bij dit 23e ding: wat waren je favoriete Dingen die je onderweg hebt leren kennen en gebruiken? wat heeft dit leerprogramma “gedaan” met jou en met de organisatie waar je werkt?
waren er dingen die je verrasten, als onverwacht resultaat van dit programma? wat kan er gedaan worden om 23 Dingen te verbeteren?
En vul aan: “23 Dingen was voor mij …”
Groet, Iris

23dingen zei

Dag Alberdine,
Nogmaals gefeliciteerd! Morgen is het zover, dan kan je de 23dingen echt helemaal afronden! Proost!
Groet, Iris